Pizza dla maszynistów.

Odkąd zakupiłam wypiekacz do chleba, ciasto na pizze zawsze wyrabiam w wypiekaczu. Mam sprawdzony przepis, z którego zawsze wychodzi puszyste ciasto :)

Składniki na dwie blachy pizzy (blachy z piekarnika, nie do ciasta):

woda 450ml
2,5 Ł oleju słonecznikowego
2,5ł soli
800g mąki pszennej
2,5ł drożdży suszonych  

2,5ł drożdży suszonych=30g drożdży świeżych 

Ustawiam zawsze na program do ciasta drożdżowego, bez pieczenia. Trwa 1,25h.
Składniki wedle upodobań. Teraz nauczona doświadczeniem, daję góra 3 składniki (prócz sera). 
W mojej pizzy znalazł się boczek made moja mama :D ogórek kiszony
i papryka.
W sezonie gdy jest papryka tania, kupuję większą ilość. Kroję w kostkę
i zamrażam. Gdy tylko robię pizze mam zawsze  paprykę :D.











Pizze piekę 7 min, na 180 stopni z termoobiegiem. Po tym czasie posypuję serem i piekę kolejne 4 min. 

Polecam jeżeli piekarnik ma taką opcję, włączyć funkcję pizzy.W moim nowym piekarniku jest to funkcja termoobiegu z grzałką dolną.

Pizza przed upieczeniem.



Smacznego :)

A także SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!!!

Posted in . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

Leave a Reply

Dziękuję za komentarz :)
Zapraszam do grona obserwujących.

Popular Posts

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.