Mycie okien.

Wiele dobrych duszyczek zachwalało mycie okien wody z octem. Z racji, że mega super zachwalany płyn w reklamie dokończył dna w butelce. Postanowiłam spróbować tej metody. Jak to kobieta, szukam całe życie ideału  bez smug. Do butelki po cudownym płynie nalałam 3/4 octu + 1/4 wody i wzięłam się za mycie. Okna i ramy bez smug!Nie musiałam pięć razy otwierać okna by przetrzeć szybę, bo zobaczyłam smugę czy paproszek. Użyłam do tego jak zawsze pieluchy tetrowej mojej córki  efekt powalił mnie na kolana, o mało co z wrażenia nie wypadłam przez okno  Więc zaskoczeniem już dla mnie nie było, jak umyłam wodą z octem moją szklaną płytę gazową, której czyszczenie doprowadza mnie do szewskiej pasji. Zapach octu nie utrzymał się długo. Jeśli komuś bardzo przeszkadza, wystarczy przewietrzyć dłużej mieszkanie. Aż szkoda wieszać firanek, których szczerze nie lubię. Więc polecam wszystkim, którzy chcą powalający efekt za grosze. Dodam, że umycie okien zajęło mi połowę czasu mniej.

Posted in . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

Leave a Reply

Dziękuję za komentarz :)
Zapraszam do grona obserwujących.

Popular Posts

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.